Followers

Sunday, March 30, 2014

Dress Muslimah Jovian Mandagie for Zalora MURAH!




Aku ada satu dress Muslimah daripada Jovian Mandagie for Zalora ni. Harga asal RM450 tapi aku boleh bagi lebih murah daripada tu. Size M. Sebab apa nak jual?  Kisah sebenarnya nak belikan untuk orang tapi size nan hado tidak muat pulak so daripada simpan berhabuk dekat rumah better jualkan dekat orang yang berminat. Condition dia tip top belaka tidak perlu risau. Kalau nak boleh contact : 0173054780

Tapi nombor itu hanya untuk tujuan BUSINESS macam Sparkling Skincare atua Bag Furla Malaysia sahaja. Nak flirt-flirt or mengada-mengada gedik tidak payahlah. Nombor itu untuk tujuan business sahaja. Lagi satu untuk yang SERIOUS sahaja  ye. Kalau nak dress ni silalah contact nombor tu. Design lain tidak ada, warna lain pun tidak ada. Hanya satu ni sahaja.

Sesuai untuk dijadikan dress Muslimah. Fesyen Muslimah terkini kan semakin popular sekarang kan so ramailah hijabista or perempuan berhijab dok tercari-cari baju Muslimah macam ni. Bagi yang berhijab boleh je padankan dengan fesyen tudung terkini atau shawl. Mesti nampak cantik nanti!

(^-^)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...